مقالات

بیتکوین قدرتمندترین ارز دیجیتال در بازار جهانی

بیتکوین از قدرتمندترین ارزهای دیجیتال است که امروزه یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری شناخته می شود. این ارز با فناوری بلاکچین و به شکل غیرمتمرکز کار می کند. با توجه به حجم بسیار بالای مبادلات ارز بیت کوین بهتر است از پلتفرم های مطمئن برای خرید و فروش این ارز استفاده شود. در ادامه شما را با دلایل محبوبیت و قدرت بیت کوین آشنا خواهیم کرد.
دلایل محبوبیت بیتکوین در بازار ارز دیجیتال
بیتکوین از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار می باشد که آن را به بهترین و قدرتمندترین ارز دیجیتال تبدیل کرده اند. این ویژگی ها عبارتند از:
  • امنیت بسیار بالا:
از آنجایی که بیت کوین جزو ارزهای رمزگذاری شده در شبکه بلاکچین است، امنیت بسیار بالایی دارد. این سیستم امنیت ارزها را تضمین کرده و احتمال هک شدن ارزهای رمزگذاری شده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  • انتقال راحت:
بیت کوین از جمله ارزهای دیجیتال است که به راحتی می توان در سریع ترین زمان ممکن آن را به هر کجای دنیا ارسال نمود.
  • شفافیت:
تمامی تراکنش های بین کوین قابل مشاهده هستند و افراد به راحتی می توانند تاریخچه تراکنش ها را ببینند. البته هنگام مشاهده تراکنش ها برای حفظ امنیت کاربران، اطلاعات هویتی افراد فیلتر خواهد شد.
  • حذف واسطه ها:
برای مبادله بیتکوین نیازی به مداخله سازمان های متمرکز مانند بانک ها نیست. بنابراین کاربران به راحتی می توانند به طور مستقل تراکنش انجام دهند و دارایی های خود را کنترل نمایند.
  • عدم خرج مجدد سرمایه:
دابل اسپند (خرج مجدد دارایی) چالش بزرگی در بازار ارز است. بیت کوین از جمله ارزهایی می باشد که این چالش را مهار کرده و پس از انجام معاملات ارزی نمی توان آن را بازگرداند.
بهترین زمان خرید و فروش Bitcoin
برای خرید و فروش بیتکوین بهتر است به سبک معاملات توجه داشته باشید. به طور مثال بهتر است از هاوینگ بیت کوین کمک بگیرید و بر اساس چرخه چند ساله قیمت بیت کوین بهترین زمان را برای خرید و فروش آن برآورد نمایید. سیاست های اقتصادی، شرایط شبکه بیت کوین، وضعیت ارز در کشورهای دیگر، تحلیل تکنیکال یا سنتیمنتال و … از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین بهترین زمان معامله Bitcoin شناخته می شوند.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *