صرافی

بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال شیبا

شیبا (SHIB) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار سرمایه گذاری است که با ایده گرفتن از ارز دوج کوین پیاده سازی شده است. البته فراموش نکنید که ارز SHIB و DOGE (دوج کوین) در کنار شباهت ها و نماد یکسانی که دارند از تفاوت های قابل ملاحظه ای نیز برخوردار هستند. به طور مثال دوج کوین دارای بلاک چین اختصاصی می باشد در حالی که SHIB تنها روی شبکه اتریوم راه اندازی شده است. از طرفی عرضه دوج کوین به صورت نامحدود انجام می شود و شیبا اینو دارای تعداد توکن های محدود می باشد. به همین منظور در ادامه شما را با ویژگی های این ارز و بهترین صرافی برای خرید آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مزایای خرید ارز دیجیتال شیبا در بازار سرمایه گذاری

معمولا برای افرادی که می خواهند ارز دیجیتال شیبا اینو خریداری نمایند این سوال ایجاد می شود که ارز SHIB چه مزایایی نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال دارد. از مهم ترین مزایای این ارز دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • جامعه محور و جذاب:

این رمز ارز جامعه محور بوده و با در نظر گرفتن سرگرمی و جذابیت شکل گرفته است.

  • امنیت بالا:

ارز شیبا در بلاک چین اتریوم راه اندازی می شود. به همین دلیل از پوشش امنیتی اتریوم بهره مند است. این ارز با کیف پول هایی که با استاندارد ERC-20 ساخته شده اند سازگاری دارد.

  • اکوسیستم متنوع و گسترده:

ارز SHIB سه توکن و چند نوع خدمات غیرمتمرکز را دارا می باشد. از مهم ترین اکوسیستم های این ارز می توان به پلتفرم های قرض الحسنه، هنر دیجیتال، تجارت الکترونیک، صرافی غیرمتمرکز و … اشاره داشت.

  • عرضه بالا:

ارز دیجیتال شیبا اینو در میزان بالایی عرضه می شود و قابلیت سوزاندن دارد. به همین دلیل است که قیمت آن پایین است.

بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز Shib

صرافی آذرتتر یکی از بهترین صرافی های موجود برای خرید و فروش ارز شیبا می باشد. شما به راحتی می توانید با افزایش میزان موجودی خود در حساب کاربری برای خرید این ارز اقدام نمایید. از طرفی این صرافی بهترین و صادقانه ترین قیمت را به شما ارائه می دهد و از پلتفرم های ایمن برای انجام معاملات استفاده می نماید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *