مقالات

ارز تتر گزینه ای برای حفظ سرمایه در تنش های بازار

اگر به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده باشید قطعا با نام ارز تتر مواجه شده اید. Tether از رایج ترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال است که تا به امروز توانسته کاربران بسیار زیادی را جذب نماید. این ارز در فضای بلاک چین فعالیت می کند و به عنوان ارز ثابت شناخته می شود. از آنجایی که Tether از دلار پشتیبانی می کند شما به راحتی می توانید در هر جای دنیا آن را به پول نقد تبدیل نمایید. از طرفی برای خرید و فروش این ارز نیازی به پرداخت هزینه تبدیل نیست. در ادامه به بررسی مزایای ارز Tether و دلایل خرید آن برای حفظ سرمایه خواهیم پرداخت.

ویژگی های ارز دیجیتال تتر

تتر از محبوب ترین ارزهای دیجیتال است که علاوه بر افراد حرفه ای، کاربران مبتدی نیز به راحتی برای خرید و فروش آن اقدام می نماید. از مهم ترین مزایای این ارز می توان به موارد زیر اشاره داشت.

 

  • هزینه کم:

تراکنش های تتر نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال نرخ بسیار کمی دارد و انتقالات ارزهای نگهداری شده در کیف پول Tether رایگان است.

  • بلاک چین اتریوم:

این ارز در بستر اتریوم راه اندازی می شود و به همین دلیل از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

  • عدم محدودیت نقدینگی:

تتر از جمله ارزهایی می باشد که دارای محدودیت نقدینگی نیست و کاربران به راحتی می توانند در هر میزان که می خواهند به معامله آن بپردازند.

  • سهولت در استفاده:

تمامی افراد مبتدی و غیرفنی نیز به راحتی می توانند این ارز را برای انجام معاملات خود استفاده نمایند.

  • تضمین عدم تاثیر نوسانات بازار:

ذخایر ارزی Tether موجب شده تا این ارز در نوسانات بازار دچار ضرر نشود و همیشه قیمت آن با یک دلار برابری داشته باشد.

امنیت خرید و فروش ارز Tether

امروزه به راحتی می توان ارز دیجیتال تتر را به دلار تبدیل نمود. به همین دلیل است که در تمامی تجارت های بزرگ این ارز مورد استقبال قرار گرفته است. معامله گران ارز Tether معمولا برای پیشگیری از کاهش سرمایه خود در نوسانات بازار این ارز را برای خرید انتخاب می نمایند. البته با توجه به طرفداران بسیار زیاد این ارز بهتر است صرافی قابل اطمینانی را برای معاملات ارزی انتخاب کنید. صرافی آذرتتر از جمله صرافی های ارز دیجیتال است که بهترین و مطمئن ترین پلتفرم ها را برای معاملات ارزی در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *